6 Nisan 2009

İŞTE KUZU KUZU....



elchattv sunar!

bahar geldi mi? geldi.
hep ders, hep ders olur mu? olmaz.

işte bahar sevincimize münasip
izleyeni hop hop hoplatacak
pixar dan neşeli bir animasyon;
tavşan ve ünlü klibi
kuzu kuzu
:)



bu animasyona
internette herhangi bir yerde
rastlayabilirsiniz.
peki ya türkçe dublajlısı ?
.....

sanırım o şimdilik sadece bizde.

o kadar farkımız olsun artık
demiyorum

farkımız zaten var :)
öyleyse açalım arayı şöyle dii mi?

vay vay vaaay :)

7 den 77 ye hitap işte böyle olur.
diye de ekleyebilirim.

hadi bi daha seyredelim :)


K®HAN

işte size ilginç bir yaşam öyküsü...
üstelik üstünde yok

pek fazla zaman örtüsü.
çalılarla kaplı yüksek dağ tepelerinde,
karlı yamaçların hemen dibinde,
güzel tüylü bir kuzu yaşardı.
tüyleri pırıl pırıl parlardı.
işte bu yüzden kendisiyle gurur duyardı.
yerinde duramaz hop hop hoplardı.
arkadaşları için durmadan dans ederdi.
arkadaşları dansını çok beğenirdi.
ve onunla hep hep hep dansederdi.
ve sonra bir gün....
.......
yamaçta hoplayarak hop hop,
yanına geldi bir tavşolog.
bilgeler bilgesi bu akıllı hayvan,
anlamıştı bişeyler olduğunu o an.

-hey ufaklık ne bu surat?

-eskiden çok güzel tüylerim vardı,
güneşte dans ederken parlardı.
sonra aldılar beni,
acımadan kırpıp geri getirdiler,
kalbim kırıldı.
bu da yetmezmiş gibi,
arkadaşlarım alay etti.
çünkü ben hem komik,
hem pembe bir kuzuydum.

-pembe? pembe!
pembenin nesi komik?
boşyere kendini üzme minik.
ne renk olduğun önemli mi?
tabii ki hayııır.
ister pembe, ister mor renk ol.
bazan sevinirsin, bazan üzülürsün.
üzgün olduğun zaman kendine bir bak!
sağlığın yerinde hala,
ayakların hazır dansa,
aklını al başına,
bunu sakın unutma;
dansetmekse niyetin, fazlasını yapabilir,
hep zıplayabilir, hatta uçabilir...
önce bir adım at, at sonra öbürünü.
bak işte gördün mü hopluyorsun.
hoop daha yükseğe,
bulutlara hopla gitsin.
eğer denersen, bunu yapabilirsin.
önce bir adım at, sonra bir adım daha.
.........
böylece, her yıl mayıs gelince,
kuzuyu alıp, uzaklara götürüp,
tüylerini kırpıp, geri getirdiler.
ama o buna alıştı, hiç aldırmadı.
ve de hop, hoop, daha yükseğeee

bazan üzülüp, bazan sevinir,
hayat yaşamaya değer.
bu masal da burda biter.
7den 77ye, bahar neşesi, kuzu, moral, sağlık